Direktlänk till inlägg 21 september 2014

Plocka upp efter hunden!

Av AnonymQ - 21 september 2014 22:45

Ett kalejdoskop av miljoner tankar.

Världen är ett miljonbitars puzzel där inga bitar passar.

Plocka upp efter hunde.

Insändarna i tidningarna är många.

Den sura gubben på balkongen som gapar åt mig.

Jag tittar på den lilla hunden.

Till att börja med så har hon inte gjort nåt, för det andra har jag med mig nog många påsar för att ta upp efter flera hundar.

Visst hon gick lite långt in.. Men det var för att jag inte ville att hon skulle gå i glaset efter den krossade flaskan.

Vem ska jag klaga på om den?

Vart är alla insändare om dom?

Och vem ska jag klaga åt när fågeljäveln skiter på mitt balkongräcke?

Jävla fågel!

Och den som sket på parkbänken.

Fan oxå.

Utrota fågeljävlarna.

Och vem plockar upp skiten efter alla bilar?

Utsläppen från alla jävla fabriker som spyr ut eländet och dödar jorden lite mer för varje dag.

Nä hata rökarna..

Och plocka för fan upp efter hunden.

Jag menade inte att köra över henne..

-Jag hade ju bara druckit tre glas vin.. Det har ju gått bra förr?

-Jag hade tänkt byta till vinterdäck men...

-Vaddå alla kör väl förfort?

PLOCKA UPP EFTER HUNDEN!

Jakten på dom sjuka verkar vara över för tillfället.

Ut med dom jävla invandrarna istället.

Dom tar alla jobbet (som ingen vill ha ändå).

Var det så dom sa om alla svenskar som utvandrade?

Är det så dom säger om alla svenskar dom fortfarande utvandrar?

Köper hus i det soliga spanien för att slippa den stränga kalla vintern som vi nu vill bevara så svensk?

Svenskarna flyr kylan men inte fan vill vi släppa in nån stackare hit ändå..

Gå nånannanstans få vi får fly kylan ifred.

Plocka upp efter hunden!!!!

När jakten på invandrarna är över så är det nog gamlingarnas tur.

En död gamling kostar inte samhället nåt..

Dom har nog levt så det räcker ändå.

Dom behöver nog inte lika bra och nyttig mat ändå.

Och dom orkar väl ändå inte göra något så dom kan väl lika gärna stanna på rummen?

Oj oj oj, där finns det stora pengar att spara.

Men glöm inte att plocka upp efter hunden.

Du vet väl hunden?

Skit samma att miljögifterna som spys ut förstör världen för generationet framöver.

Skit i att den du dödar med bilen inte finns mer.. Och kommer aldrig att finnas mer.

Vapnen som dödar..

Hatet som dödar..
Likgiltigheten som dödar.

Vi stoppar huvet i sanden som dom stutsar vi är.

Verkligheten är allt för mörk för att våga se.

Och fan om du klagar..

Vad har du för rätt att klaga?

Det finns säkert dom som har det värre än dig.

Sympati jägare.

Jag har nog med mitt liv.

Dessutom är det väl dom friska det är synd om?

Om det inte funnits sjuka och svaga människor skulle säkert skatterna vara lägre.

Så det är väl dom friska som ska klaga och dom sjuka som ska vara tacksamma för dom smulor dom får?

Att du inte har nåt liv är väl skit samma.

Du slipper ju jobba?

Du slipper ju leva?

Och glöm inte att PLOCKA UPP EFTER HUNDEN!!!

Jag går hem och skapar bort skiten från sulan och tvättar skon.

Inga spår kvar efter skiten, men stanken från hatet och från bilarna, fabrikerna, våldet och dödandet finns kvar.

Snart är det vinter.

Ät inte gul snö.

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av AnonymQ - 26 september 2018 07:34


    Kommer snart!     5e Oktober 2018           Från och med 5e Oktober 2018 finns den på följande ställen   cdbaby   Spotify   YouTube Music   Google Music Store   Apple iTunes   Amazon Mp3   *** ...

Av AnonymQ - 10 juli 2018 11:30

    More Peace       NOmore Pieces     

Av AnonymQ - 20 februari 2018 14:31

Man behöver inte alltid vara död för att vara ett spöke. *** Bara för att ens röst inte hörs innebär inte det att man inte skriker. *** Det kostar inget att lyssna. *** En kram botar så mycket mer än man tror. *** ...

Av AnonymQ - 29 januari 2018 07:31

Jag står och stryker över hans nakna bröstkorg. Vi ska få besök. Jag kan inte vara mer glad. Dom har aldrig hälsat på oss tidigare. Det ska bli så spännande. Jag hoppas att dom tycker om mig. Han avslutar samtalet. Jag vänder upp huvudet för at...

Av AnonymQ - 3 januari 2018 19:21

    Bättre att pissa i stuprännan *** än att *** Skita i stekpannan !   önskar ett alldeles härligt underbart 2018 :) ...

Presentation


Välkommen till 2Bcontinued. Här kommer jag lägga upp dikter, noveller, foton, tavlor och kanske lite annat.. Tyvärr kan det dröjja mellan uppdateringarna där av namnet.
Hoppas ni kommer att trivas

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards