Alla inlägg den 10 april 2013

Av AnonymQ - 10 april 2013 08:59

Lilla lilla baby blå,

hur ska du kunna förstå,

att längtan jag bar inom mig

blev verklig när jag höll i dig?


Lilla lilla baby blå

All min kärlek ska du få.

Ute blåser nordanvind,

sakta smeker jag din kind.


Lilla lilla vännen min

Lyckan vill jag ska bli din.

Livet kan va hårt och kallt

men har du kärlek har du allt.


Lilla lilla baby blå

Jag vill inte se dig gå,

men himlens änglar kallar dig

så vem är jag att säga nej?


Lilla lilla baby blå

Lyssna nu så du förstår,

ute i den vida världen,

hjälper dom dig finna vägen.


Lilla lilla vännen min,

hela världen ska bli din.

Livet är ett äventyr,

så se till att det är du som styr.


Lilla lilla baby blå

Det är dags för dig att gå

Lilla lilla vännen min

Jag önska så att du var min.

Presentation


Välkommen till 2Bcontinued. Här kommer jag lägga upp dikter, noveller, foton, tavlor och kanske lite annat.. Tyvärr kan det dröjja mellan uppdateringarna där av namnet.
Hoppas ni kommer att trivas

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards