Alla inlägg den 26 februari 2013

Av AnonymQ - 26 februari 2013 14:10

Hm.

Hur börjar man nåt sånt här egentligen?

Hoppas ni har tålamod med mig för jag är ny på d här.

Jag är en rätt privat person av mig så att lämna ut mig på det här sättet kommer inte direkt naturligt.

Men hej på er iallafall.

Jag kan ju börja med att säga att jag är ingen Melinda Gordon.

Jag är ingen söt snäll som går om kring ständigt leende medan jag försöker göra världen bättre och få rastlösa andar att gå "in i ljuset".

Jag är inte heller nån sookie eller Elena som jagas/beskyddas av tokkära, tokkåta blodsugare som tappar kläderna i tid och otid..

Faaaast ser ni nån sexig vampyr som letar efter nån att bli kär i så skicka honom till mig.. Mums.

Skämt å sido.. Dom enda blodsugarna som surrar runt mig är mygg.. Och dom klarar jag mig utan.

Blev ni besvikna nu?

Tja, vad kan jag säga? Välkommen till mitt liv..Jag önskar det var mer sexigt osv men som singel är den enda jag har sex med mig själv.. Hm.. 2much information där tror jag.. Jaja,.. nu vet ni ytterligare en sak om mitt trissta liv..  Eller trissta liv.. Trissta sexliv iallafall.. Mitt vanliga liv är nog allt annat än tråkigt.

Sååå...

Jag är en rätt vanlig tjej.. Med tanke på att jag är konstnär alltså.

Nyfyllda 30.. (ni skulle ha vart med på festen.. jag lovar jag var bakis i 3 dagar.. huuuu)

Jag bor i en rätt trevlig 2a med min lilla blandras katt Lady L. Hon är en härlig pälsboll som är en korsning mellan ragdoll och nån gatumix.. Toksöt.

Egentligen skulle hon bara heta Liv eftersom dom trodde hon skulle dö när hon föddes,  men när jag badade henne första gången och hennes päls var alldeles slickad och stripig så blängde hon så snorkit på mig att från den dagen blev hon Lady L.. Eftersom jag bor i stan är hon innekatt så min inredning är katt anpassad. Jag har tom ett katthjul som jag köpte efter jag såg ett program på tv. Om ni inte vet vad ett katthjul är så tänk er ett hamster hjul, men större.. Hon älskar den. Med hjälp av mina bästa vänner har jag även ett stort "katt träd" åt henne.

Min allra bästa vän Hanna är mångkonstnär så hon och hennes flickvän Harriet hjälpte mig att designa ett träd/bokhylla som står på var sin sida om soffan med grenar som möts över soffan och flera mysiga platser för Lady L att vila på. Jag önskar ni fick se den.. Hanna är otroligt påhittig.

Hanna och Harriet är som sagt mina absolut bästa vänner.. Har kännt dom i minst tusen år (+ - några hundra år kanske ;) )

Hanna är som sagt mångkonstnär och Harriet är trummis och frontfigur i industri/punkbandet don't shoot the rabbit.. Coolt namn va? Du har säkert inte hört dom men dom har släppt några hyffsat kända låtar. Ni har kanske hört "Raper ape" eller "kick the hate habit"? Hon är den absolut coolaste människa jag känner.. Ni ska bara se henne på scen. Nu kanske man inte ser en trummis särskilt bra men hon är hursom helst tok cool. Henne är det ingen som kaxar mot.

Hanna är en sån där person som man kan ringa mitt i natten om man behöver prata men samtidigt kan hon ge sina vänner en rejäl känga i arslet om hon tycker att det behövs.

Personligen är jag nog rätt vanlig.

Inte direkt lång men inte jätte kort heller.. Jag är varken mullig eller spe även om jag personligen inte skulle ha nåt emot att gå ner ett par fem kg kanske. Eller iallafall omfördela dom.. Men om jag ska vara ärlig.. Jag gillar god mat och snask på tok för mycket för att vara så smal som jag skulle önska..  Å andra sidan.. Var jag så smal som jag ville så skulle jag säkert hitta nåt annat att klaga på.. *S* Hopplös va?

Det är nu inte så att jag går omkring och trycker ner mig själv, men vill inte ni ska få fel bild i huvet.

Jag har märkt att även om ni bara ser mig i text format så verkar vissa tycka att man måste vara toksnygg för att man ska orka läsa.. Mysko va??

Nu är jag ju inte ful heller.. Med smink rätt frisyr osv.. så är jag inte så pjåkig.. Inte enligt min egen smak iallafall.

Men klart.. Om utseende feen kom och frågade om jag var nöjd så nog skulle jag be henne vifta med sitt trollspö.

Oj vad jag babblar nu.. Sry ska försöka skärpa mig..

Så vart var jag.. Hm... 30år.. men det har jag sagt. singel... hm.. Tja jag är konstnär.

Målar tavlor och frilansar hos olika förlag med att rita bilder till barnböcker..

Jag älskar barn. Men jag kan tyvärr inte få egna.. Snälla fråga inte.. Det är ett känsligt ämne och jag vill helst inte prata om det.

Men jag har mina vänner och Lady L. Hon är min bäbis.. *S*

Vad kan jag mer berätta om mig själv?

Visst ja...

Jag kan se spöken.

Presentation


Välkommen till 2Bcontinued. Här kommer jag lägga upp dikter, noveller, foton, tavlor och kanske lite annat.. Tyvärr kan det dröjja mellan uppdateringarna där av namnet.
Hoppas ni kommer att trivas

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards